Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform O.G. 130/2000 cu completările și modificarile ulterioare, privind regimul juridic al contractelor la distanță. Consumatorul are dreptul să notifice în scris S.C. NATALI GLAM SRL că renunță la cumparare, fără penalitați și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului.
Acestea trebuie returnate în ambalajul original și în aceeași stare în care au fost recepționate, fără urme de utilizare, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care le-au însoțit, împreuna cu o copie a facturii de achiziție.
În acest scop, trebuie sa ne notificati in scris, prin email la [email protected], asupra intenției tale de a returna produsul achiziționat, fără obligativitatea invocării unui motiv anume. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind același serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.
Dacă alegeți rambursarea sumei plătite la cumpărare, S.C. NATALI GLAM SRL va înapoia contravaloarea comenzii în cel mult 30 de zile de la confirmarea returului, prin ordin de plată, într-un cont bancar specificat de dvs.(contul bancar trebuie să fie pe numele persoanei care a facut comanda) sau pe card, dacă s-a plătit online. Suma înapoiată cât și condițiile de returnare nu includ cheltuielile de transport.
Din motive obiective, nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, ambalaje deteriorate.
Pentru a returna un produs, vă rugam sa descărcați formularul de retur, să-l completați și să-l expediați împreuna cu produsele returnate.
PRODUSE PRIMITE CU DEFECTE
În eventualitatea în care produsul achiziționat prezintă vicii de fabricație, acesta va fi inlocuit cu un produs nou, cu condiția notificării în scris a S.C. NATALI GLAM SRL la [email protected] .
In aceasta situație, contravaloare transportului de retur si relivrare va fi suportat de catre NATALI GLAM SRL.
CONDIȚII GENERALE PENTRU RETURUL PRODUSELOR VÂNDUTE DE STIL.RO:
- Produsele care nu sunt conforme specificațiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fără implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, în urma unei notificări scrise în care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau înlocuirea cu unul conform. Clientul înțelege și își asumă că aceste sesizări de neconformitate nu pot fi legate de iregularități ale formei și dimensiunii pietrelor, fiind vorba de pietre naturale.
- Dacă S.C. NATALI GLAM SRL nu poate înlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului.
- Coletele ce nu corespund din punct de vedere estetic vor fi refuzate. Pentru a se evita neîntelegerile, coletul va fi fotografiat și se va întocmi împreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal în care se va specifica starea coletului.
- C. NATALI GLAM SRL poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorate, fără ambalaj etc. pentru readucerea lor la starea inițiala, care pot avea o valoare între 0 și 50% din valoarea inițiala a produsului.
- Produsul trebuie să fie însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
- Dacă ati cumpărat mai multe produse de același fel și doriți să le returnati pe toate, asigura-ți-vă că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
- Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
- Dacă în coletul de retur se află produse diferite față de cele din e-mail-ul transmis la adresa [email protected], după verificarea pachetului de către echipa noastră, preluarea va fi refuzată.
Costul transportului produselor de la S.C. NATALI GLAM SRL către client și de la client către S.C. NATALI GLAM SRL revine în responsabilitatea clientului.
S.C. NATALI GLAM SRL nu ridica coletele trimise prin Poșta Română, de la oficiile poștale. Decizia de asigurare sau nu a coletului pe durata transportului de la client către S.C. NATALI GLAM SRL cade în sarcina Clientului.
Livrarea returului se va face exclusiv prin serviciul de curierat ales de către cumpărător la plasarea comenzii, iar toate taxele de transport vor fi suportate de cumparator. Nu acceptam colete cu ramburs!
Cerere de retur anulată
Dacă cererea ta de retur a fost anulată, atunci e posibil să fi avut loc una dintre situațiile:
- Te-ai răzgândit și nu ai mai predat coletul curierului.
- Curierul te-a sunat de trei ori, dar nu a reușit să dea de tine.
Dacă știi că nu s-a întâmplat așa, te rugăm să ne trimiți un email la adresa [email protected]